Öncelikle herkese merhabalar; eğer herkes burdaysa
Kim bu herkes?
Eğer siz de kayıpsanız bu dünyada,
Eğer siz de korkuyorsanız korkmaktan,
Eğer siz de varsanız burada
Siz de herkessiniz, tıpkı kimse gibi.
Ne mi diyorum?
Herkesten farklı olduğumuzu sanıyoruz; evet öyle
Ama hiçkimseyiz.
Aslında aynıyız tıpkı kimseler gibi.
Yıllar sonra okuyacağım bu özel yazılarımı niye mi sizinle paylaşıyorum?
Bilmiyorum.
Kalın sağlıcakla, ya da kalmayın...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder