Kuytuda, köşede ve tabii ki unutulduğu yerde.
16 Aralık 2017 Cumartesi
3 Kasım 2017 Cuma
geri sayım
Neydik de ne olduk
Hiçbir şey değildik
ve inanın bana bir şey de olmayacak
tabii ki olmayacak
ne tütün sarmaktan bıkacaksın
ya da
gitmek isteyeceksin
gitmek en doğrusu
hatta kaçmak
kendinden?
öfkelerinden?
yok yok
kaçış da çözüm değil
çünkü kaçamıyorsun
fazla mı geldi?
sanırım.
e peki nedir zor olan?
yaşamak?
elbette değil,
yaşamak zorunda olmak.
ve zorunda kalmak
bütün kötülüklerin tohumusun sen
filizleri de bizleriz
ya alışmak?
ya da alışmaya çalışmak?
neyse dostlarım,
iyi değilim
Hiçbir şey değildik
ve inanın bana bir şey de olmayacak
tabii ki olmayacak
ne tütün sarmaktan bıkacaksın
ya da
gitmek isteyeceksin
gitmek en doğrusu
hatta kaçmak
kendinden?
öfkelerinden?
yok yok
kaçış da çözüm değil
çünkü kaçamıyorsun
fazla mı geldi?
sanırım.
e peki nedir zor olan?
yaşamak?
elbette değil,
yaşamak zorunda olmak.
ve zorunda kalmak
bütün kötülüklerin tohumusun sen
filizleri de bizleriz
ya alışmak?
ya da alışmaya çalışmak?
alışamayıp buraya yazı yazmak.
neyse dostlarım,
iyi değilim
24 Eylül 2017 Pazar
anlamsızlıklar silsilesi
Bunlar hep boşa nefes tüketmeler
Tıpkı sildiğim yüzüncü satır gibi.
Anlam yok
Anlayan yok
Herkes anlaşılmaz
Kişi kendinden bilir
Bok çukuru mu?
Eli kirlenmiş bizler mi?
Boka kötü anlam yükleyen şerefsizler mi?
Kırmızıyı kim çözer?
Karanlığı kim süpürür?
Ne şaşırttı ki beni?
Hayat mıdır zaman mıdır
Bilmezler
Bilmem
Neyse dostlarım,
iyi değilim.
Tıpkı sildiğim yüzüncü satır gibi.
Anlam yok
Anlayan yok
Herkes anlaşılmaz
Kişi kendinden bilir
Bok çukuru mu?
Eli kirlenmiş bizler mi?
Boka kötü anlam yükleyen şerefsizler mi?
Kırmızıyı kim çözer?
Karanlığı kim süpürür?
Ne şaşırttı ki beni?
Hayat mıdır zaman mıdır
Bilmezler
Bilmem
Neyse dostlarım,
iyi değilim.
28 Mart 2017 Salı
ne desem ki
Cümlelerin başı olmuş "ah"
Cümlelerim olmuş
"vah"
ama mutluyum
bu yüzden ne yazı ne de şarap
ama konumuz bu değil
özledim
cidden özledim
bu kılıf pek hoş olmadı, yakıştıramadım.
kendime tabi..
sevemedim beni
olmadım lan daha
bir anda olmaması gereken şeyler bunlar
ya da kabullenmemem gerekirdi
neyden bahsettiğimi bilseniz ah!
şarkı da yok bu sefer
ölü adam şarkı dinler mi hiç..
ölü adam dirilir mi peki
keşke
ama önce sözünde durması gerek
biraz da saç kaybı!
siz hiç geçmişe seslendiniz mi?
"kendimi kendime anlatmaya utanır oldum"
Cümlelerim olmuş
"vah"
ama mutluyum
bu yüzden ne yazı ne de şarap
ama konumuz bu değil
özledim
cidden özledim
bu kılıf pek hoş olmadı, yakıştıramadım.
kendime tabi..
sevemedim beni
olmadım lan daha
bir anda olmaması gereken şeyler bunlar
ya da kabullenmemem gerekirdi
neyden bahsettiğimi bilseniz ah!
şarkı da yok bu sefer
ölü adam şarkı dinler mi hiç..
ölü adam dirilir mi peki
keşke
ama önce sözünde durması gerek
biraz da saç kaybı!
siz hiç geçmişe seslendiniz mi?
"kendimi kendime anlatmaya utanır oldum"
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)