3 Kasım 2017 Cuma

geri sayım

Neydik de ne olduk
Hiçbir şey değildik
ve inanın bana bir şey de olmayacak

tabii ki olmayacak

ne tütün sarmaktan bıkacaksın
ya da
gitmek isteyeceksin

gitmek en doğrusu
hatta kaçmak

kendinden?

öfkelerinden?

yok yok

kaçış da çözüm değil
çünkü kaçamıyorsun

fazla mı geldi?
sanırım.

e peki nedir zor olan?
yaşamak?
elbette değil,
yaşamak zorunda olmak.
ve zorunda kalmak
bütün kötülüklerin tohumusun sen
filizleri de bizleriz

ya alışmak?
ya da alışmaya çalışmak?

alışamayıp buraya yazı yazmak.

neyse dostlarım,
iyi değilim

24 Eylül 2017 Pazar

anlamsızlıklar silsilesi

Bunlar hep boşa nefes tüketmeler

Tıpkı sildiğim yüzüncü satır gibi.

Anlam yok

Anlayan yok

Herkes anlaşılmaz

Kişi kendinden bilir



Bok çukuru mu?

Eli kirlenmiş bizler mi?

Boka kötü anlam yükleyen şerefsizler mi?


Kırmızıyı kim çözer?
Karanlığı kim süpürür?



Ne şaşırttı ki beni?
Hayat mıdır zaman mıdır
Bilmezler
Bilmem

Neyse dostlarım,
iyi değilim. 

28 Mart 2017 Salı

ne desem ki

Cümlelerin başı olmuş "ah"
Cümlelerim olmuş 
"vah"
ama mutluyum
bu yüzden ne yazı ne de şarap
ama konumuz bu değil
özledim
cidden özledim
bu kılıf pek hoş olmadı, yakıştıramadım. 
kendime tabi..
sevemedim beni
olmadım lan daha 
bir anda olmaması gereken şeyler bunlar
ya da kabullenmemem gerekirdi
neyden bahsettiğimi bilseniz ah!
şarkı da yok bu sefer
ölü adam şarkı dinler mi hiç..

ölü adam dirilir mi peki
keşke 
ama önce sözünde durması gerek
biraz da saç kaybı!

siz hiç geçmişe seslendiniz mi?
"kendimi kendime anlatmaya utanır oldum"