Hiçbir şey değildik
ve inanın bana bir şey de olmayacak
tabii ki olmayacak
ne tütün sarmaktan bıkacaksın
ya da
gitmek isteyeceksin
gitmek en doğrusu
hatta kaçmak
kendinden?
öfkelerinden?
yok yok
kaçış da çözüm değil
çünkü kaçamıyorsun
fazla mı geldi?
sanırım.
e peki nedir zor olan?
yaşamak?
elbette değil,
yaşamak zorunda olmak.
ve zorunda kalmak
bütün kötülüklerin tohumusun sen
filizleri de bizleriz
ya alışmak?
ya da alışmaya çalışmak?
alışamayıp buraya yazı yazmak.
neyse dostlarım,
iyi değilim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder