3 Kasım 2017 Cuma

geri sayım

Neydik de ne olduk
Hiçbir şey değildik
ve inanın bana bir şey de olmayacak

tabii ki olmayacak

ne tütün sarmaktan bıkacaksın
ya da
gitmek isteyeceksin

gitmek en doğrusu
hatta kaçmak

kendinden?

öfkelerinden?

yok yok

kaçış da çözüm değil
çünkü kaçamıyorsun

fazla mı geldi?
sanırım.

e peki nedir zor olan?
yaşamak?
elbette değil,
yaşamak zorunda olmak.
ve zorunda kalmak
bütün kötülüklerin tohumusun sen
filizleri de bizleriz

ya alışmak?
ya da alışmaya çalışmak?

alışamayıp buraya yazı yazmak.

neyse dostlarım,
iyi değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder