Cümlelerim olmuş
"vah"
ama mutluyum
bu yüzden ne yazı ne de şarap
ama konumuz bu değil
özledim
cidden özledim
bu kılıf pek hoş olmadı, yakıştıramadım.
kendime tabi..
sevemedim beni
olmadım lan daha
bir anda olmaması gereken şeyler bunlar
ya da kabullenmemem gerekirdi
neyden bahsettiğimi bilseniz ah!
şarkı da yok bu sefer
ölü adam şarkı dinler mi hiç..
ölü adam dirilir mi peki
keşke
ama önce sözünde durması gerek
biraz da saç kaybı!
siz hiç geçmişe seslendiniz mi?
"kendimi kendime anlatmaya utanır oldum"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder