Hayata dair yalanlar,
Şimdi yalnızlık paylaşılmaz diyeceğim ama paylaşılır niye
mi? Tabii ki de bir şarap ve sigarayla.. Sigara ve şarap reklamını yaptığıma
göre arkamdan gelen “ her şey çok güzel dünya çok güzel “ sözünü
paylaşabilirim. İnanın ki hiçbir şey güzel değil, güzel olan tek şey fucking
gözlerimiz. İçtiğim ucuz şarap sanırım beni alkol komasına sokmak için yeterli.
Anlatmadan geçmek istemem, bugünkü 2. Şarabım, fakat ilk şarabım yolda kırıldı;
tıpkı hayallerim gibi… Şaka yapıyorum yıkılan, kırılan hayallerim yok; sadece
ucuz şarabım var. Seğmenlerde hayat var. Ucuz şarapta ölüm var ama sen yoksun…
Travmatik bir yazı yerine tamamen kendimle eğleniyorum, peki bunları sizle niye
paylaşıyorum? Çok absürt değil mi a dostlar? Fazlasıyla gereksiz, ama gereksiz
olmak gerek bazen; gereklilikler alışveriş içindir. Siktir edin alışverişi ucuz
şarap için. Ne kadar da çok yabancı var seğmenlerde. Hava gittikçe soğuyor;
ucuz şarabım , camel sigaram ve görmeyen gözlerim beni yalnız bırakmıyor.
Yeni sloganımızı buldum: “ Hepimize bir battaniye lazım “
Nedense aklıma Mevlana geldi. Neyse boşverin Mevlana’yı, ucuz şarap için.
Arkamdan geçen kadın, erkeğe: “ Sen benim en yakın arkadaşımsın “ dedi, erkek
ise “yapma” demekle yetindi, bence komik. Duygu karmaşası kötü bir şeydir, hem
de çok, şimdi erkek ne yapacak? Kadın en yakın arkadaşını nasıl aldatacak? Tüm
cevaplar diğer yazımda!!
Bir yudum şarap daha alırsam, sanırım çok uzun bir yazı
yazabilirim, neden okuyorsunuz? Bence okumayın,şaka yapıyorum sizden nefret
ediyorum…. Sanırım birazdan kusacağım, nereye kusmamı istersiniz? Yine arkamda
çok gülen bir kadın var, neye gülüyor merak etmiyor değilim. Birazdan yaşadığım
olayları, içtiğim şarabı ve seğmenleri kirleten insanları sorgulayacağım..
Şarabımı yudumluyorum azcık bekleyin…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder